مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:052023-11-27پزشكي

تولید 4000 محصول سلامت محور در طی 2 سال


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به رشد 35 درصدی تعداد شرکت های فناور حوزه سلامت در دولت سیزدهم گفت: در حال حاضر یک هزار و 391 شرکت فناور و دانش بنیان در حوزه سلامت در حال فعالیت هستند که سبب ایجاد تحولی در این حوزه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه نشست هم اندیشی نخبگان فناور و شرکت های دانش بنیان گفت: امروزه با وجود تعداد قابل توجه دانشمندان و شرکت های دانش بنیان، استقبال خوبی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور از تولید کالاهای سلامت محور و مورد نیاز مردم می شود.

وی با اشاره به افزایش 372 شرکت دانش بنیان در دولت سیزدهم، افزود: 15 مرکز رشد و 15 پارک علم و فناوری نیز در یک سال اخیر فعال شده اند که با کمک دانشگاه های علوم پزشکی کشور فعالیت می کنند و در مناطق محروم از جمله زاهدان نیز فعالیت دارند.

حوزه سلامت به خودکفایی می رسد عین اللهی اختصاص بودجه مستقل برای نخستین بار به پارک های علم و فناوری حوزه سلامت در بودجه 1402 را از دیگر اقدامات حمایتی وزارت بهداشت برشمرد و عنوان کرد: 113 مرکز رشد فناوری سلامت و 2800 شرکت و هسته فناور در دانشگاه های علوم پزشکی فعال هستند که منجر به تولید بیش از چهار هزار محصول سلامت محور در دو سال اخیر شده اند و از این تعداد 1300 محصول ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 4000 محصول سلامت محور در طی 2 سال

تولید 4000 محصول سلامت محور در طی 2 سال