مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-13سياسي

برخورداری روستاهای خراسان شمالی از اینترنت 4G تا قبل از انتخابات


مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: تلاش می کنیم تا قبل از برگزاری انتخابات همه روستاهای استان از اینترنت 4G برخوردار شوند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: تلاش می کنیم تا قبل از برگزاری انتخابات همه روستاهای استان از اینترنت 4G برخوردار شوند.

رسول علی اصغرپور در هجدهمین جلسه ستاد انتخابات استان که 22 آذرماه برگزار شد، از اجرای رینگ پروتکشن های فیبر نوری و ارتباطات رادیویی در نقاط مختلف استان، بهره برداری از هشت دیزل ژنراتور در شهرستان های مختلف برای تامین پایداری ارتباطات خبر داد و اظهار کرد: در فاز اول اجرای فیبر نوری 420 کیلومتر اجرایی شد و از فاز دوم این طرح 100 کیلومتر آن اجرا شده است.

وی با اشاره به ایجاد 10 سایت جدید همراه اول و ارتقای پنج سایت دیگر، گفت: در یک سال گذشته 70 روستای خراسان شمالی از اینترنت پرسرعت بهره مند شده اند.

وی از اتصال 342 سایت از مجموع 376 سایت همراه اول استان به فیبر نوری خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا قبل از برگزاری انتخابات، همه روستاهای استان از اینترنت 4G برخوردار شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در این جلسه بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم 91 سایت مخابراتی اجرا و 131 روستا به شبکه اینترنت پرسرعت متصل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری روستاهای خراسان شمالی از اینترنت 4G تا قبل از انتخابات

برخورداری روستاهای خراسان شمالی از اینترنت 4G تا قبل از انتخابات