مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-15بين الملل

چرایی عقب گرد بایدن از حمایت بی بی


سید رضا صدرالحسینی، کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه آمریکایی ها متوجه شده اند اقدامات نخست وزیر رژیم صهیونیستی بسیار خطرناک و ممکن است برای واشنگتن تبعاتی داشته باشد، - گفت: دولت آمریکا در بحث جنگ غزه به خوبی می داند فضای حاکم بر افکار عمومی علیه آنهاست؛ به همین دلیل از تغییر کابینه نتانیاهو صحبت به میان آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا که تا پیش از هفتم اکتبر به آهستگی در حال کاستن از حضور نیروهای نظامی اش در منطقه بود و می کوشید آنها را در وضعیت انتظار نگه دارد و خود بر موضوعات مهم تری یعنی عقب نماندن از رقیب قدرتمند آسیایی اش یعنی چین تمرکز کند، با وقایع ناگهانی غزه که رژیم صهیونیستی را درگیر جنگی تمام عیار کرد، همه محاسباتش بر هم خورد.

بایدن اکنون ناگزیر است سیاست برون سپاری کار به متحد منطقه ای اش را متوقف و برای حفظ امنیت آمریکا، سیاست خروج را ولو در کوتاه مدت متوقف کند.

وی با گذر تنها چند هفته از آغاز جنگ غزه به این واقعیت وقوف پیدا کرده که رژیم صهیونیستی با وجود رویکردی که در سال های اخیر در ضدیت با ایران در پیش گرفته است، در عمل امکان دفع بحران هایی را ندارد که خود عامل آن بوده است.

آمریکا با وتوی قطعنامه اقدام بسیار غیر انسانی در راستای اعلام رسمی حمایت همه جانبه از تداوم و تکرار جنایت رژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی عقب گرد بایدن از حمایت بی بی

چرایی عقب گرد بایدن از حمایت بی بی