مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:062023-12-10سياسي

بسته رفع موانع اشتغال زاگرس نشینان با دستور رییس جمهور آماده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در نشست عمومی شوراهای افتاء کردستان که در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، پیگیری مسائل معیشتی ماموستایان، اتخاذ راهکار قانونی برای رفع آن و ایجاد منبع مشخص جهت استمرار این مهم را حائز اهمیت دانست.

وی با بیان اینکه مدت دوسال و 18 روز است که توفیق خدمت گذاری مردم در این استان را بر عهده دارم، خاطرنشان کرد: علی رغم خدمات فراوان انجام شده توسط دولت های گذشته، اما مشکلات و موضوعات متعدد در استان به صورت مزمن و انباشته شده، نیازمند پیگیری، کار و تلاش مضاعف است.

استاندار کردستان رویکرد اصلی خود را جلب نگاه ویژه دولت به استان برشمرد و گفت: به اعتقاد مردم این امر تحقق یافته و شاهد عنایت بیش از پیش دولت به استان هستیم.

زارعی کوشا ادامه داد: اگر بر اساس بودجه مصوب، ورود می کردیم، قطعا موضوع آب شرب سنندج تا چهار سال آینده برطرف نمی شد، همچنین تصفیه خانه شماره 2 سنندج، مشکل آب شرب بانه، راه آهن، فرودگاه سقز و بسیاری از موارد دیگر  با وجود اعتبارات مصوب قطره چکانی به بهره برداری نمی رسید اما امروز به لطف و فضل الهی و به برکت سفرهای رییس جمهور این موارد منتج به نتیجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته رفع موانع اشتغال زاگرس نشینان با دستور رییس جمهور آماده شد

بسته رفع موانع اشتغال زاگرس نشینان با دستور رییس جمهور آماده شد