مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:002023-11-26اقتصادي

خط برق 63 کیلوولتی میامی - عباس آباد به زودی راه اندازی می شود


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان از پایان عملیات سیم کشی پروژه خط 63 کیلوولت میامی - عباس آباد خبر داد و گفت: این خط برق 63 کیلوولتی به زودی راه اندازی می شود.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان از پایان عملیات سیم کشی پروژه خط 63 کیلوولت میامی - عباس آباد خبر داد و گفت: این خط برق 63 کیلوولتی به زودی راه اندازی می شود.

مجید وفایی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان امروز (یکشنبه، پنجم آذر ماه) پروژه خط 63 کیلوولتی میامی - عباس آباد را یکی از مهمترین زیرساخت های تولید و اشتغال آفرینی در استان ارزیابی و اظهار کرد: ساخت این خط، اثرهای مطلوب و مفیدی بر این منطقه و استان خواهد داشت.

وی ساخت خط 63 کیلوولتی میامی - عباس آباد را جزو پروژه های اولویت دار در دست اقدام این شرکت دانست و گفت: هدف از ساخت این خط، زمینه سازی تولید و اشتغال در استان، تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی منطقه عباس آباد و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه این منطقه است که با پیش بینی 1500 میلیارد ریال هزینه انجام خواهد شد.

وفایی با اشاره به مشخصات فنی این خط، توضیح داد: خط 63 کیلوولتی دومداره باندل دوسیمه لینگس به تعداد 337 دستگاه برج مشبک فولادی به طول حدود 65 کیلومتر، حد فاصل پست 63.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط برق 63 کیلوولتی میامی - عباس آباد به زودی راه اندازی می شود

خط برق 63 کیلوولتی میامی - عباس آباد به زودی راه اندازی می شود