مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-16ورزشي

خریدار 1800میلیارد تومانی استقلال لو رفت


تمام پول حاصل از فروش سهام پرسپولیس و استقلال به مردم ، در کمتر از یکسال خورده شد تا ثابت شود دولت و سیستم مدیران دولتی اینکاره نیستند و هر میزان هم که به سرخابی پول تزریق شود، - بعداز اینکه نام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به عنوان خریدار بلوک عمده سهام پرسپولیس معرفی شد، ساعتی پیش نام مالک بخش بزرگ سهام استقلال هم منتشر شد.

با حساسیت ویژه و پیگیری جدی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مالکیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس که در حال حاضر 90 درصد آن در اختیار وزارت ورزش قرار دارد، باید به طور عمده واگذار و یک مالک مشخص به طور مجزا برای هر کدام از این دو تیم مشخص شود تا مشکلی بابت صدور مجوز حرفه ای به وجود نیاید و حذف از لیگ قهرمانان آسیا برای سرخابی ها اتفاق نیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ وزارت ورزش با هماهنگی دولت و مجری گری سازمان خصوصی سازی، سال گذشته 10 درصد از سهام هر دو باشگاه را از طریق بورس به فروش گذاشت که خریداران خُرد وارد معاملات شدند، اما حالا با توجه به پیگیری دوباره ای اف سی، باید درصد عمده سهام این دو باشگاه واگذار شود و خریداران هم تقریبا مشخص شده اند.

تمام پول حاصل از فروش سهام پرسپولیس و استقلال به مردم ، در کمتر از یکسال خورده شد تا ثابت شود دولت و سیستم مدیران دولتی اینکاره نیستند و هر میزان هم که به سرخابی پول ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریدار 1800میلیارد تومانی استقلال لو رفت

خریدار 1800میلیارد تومانی استقلال لو رفت