مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 21:102023-11-25سياسي

مدیریت شهری سنندج هنوز راه های نرفته زیادی دارد


شهر سنندج با توپوگرافی خاص فرصت هایی در اداوار مختلف از دست داده و با مشکلات اعتباری و درآمدی هنوز راه های نرفته زیادی دارد و پروژه های زیادی باید در آن اجرا شود که امیدواریم با تعامل خوب شورا و شهرداری این مهم تحقق پیدا کند.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: شهر سنندج با توپوگرافی خاص فرصت هایی در اداوار مختلف از دست داده و با مشکلات اعتباری و درآمدی هنوز راه های نرفته زیادی دارد و پروژه های زیادی باید در آن اجرا شود که امیدواریم با تعامل خوب شورا و شهرداری این مهم تحقق پیدا کند.

اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (4آذرماه) در مراسم افتتاحیه پروژه تعریض پل قشلاق در سنندج، اظهار کرد: خدمت رسانی و خدمت گذاری در مرکز استان به ویژه در حوزه مدیریت شهری ویترین و نمایشگاه خدمات نظام در کل استان است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: نتیجه و خروجی تعامل بسیار خوبی بین شورا و شهرداری و نظارت خوب معاونت عمرانی موجب انجام اقدامات بسیار خوب و اجرای پروژه های متعدد در سطح شهر شده است که هر از چندگاهی شاهد بهره برداری از این پروژه ها هستیم.

استاندار کردستان بیان کرد: امروز پروژه تعریض پل قشلاق به عنوان یکی از ضرورت ها در شهر سنندج که سال گذشته کلنگ زنی شد به بهره برداری رسید و تقدیم مردم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری سنندج هنوز راه های نرفته زیادی دارد

مدیریت شهری سنندج هنوز راه های نرفته زیادی دارد