مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-10بين الملل

اردن: پایان اشغالگری در فلسطین، به سود ماست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن تأکید کرد که توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه، اولویت این کشور است و این رژیم با ادامه جنگ، - وزیر امور خارجه اردن ضمن محکومیت حملات به غزه، تأکید کرد که پایان اشغالگری و یافتن راهکار فراگیر مسئله فلسطین، به سود اردن و جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن تأکید کرد که توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه، اولویت این کشور است و این رژیم با ادامه جنگ، جامعه بین الملل را به چالش کشیده است.

الصفدی با اشاره به اینکه تلاش های اردن برای توقف تجاوزات صهیونیست ها و احقاق حقوق ملت فلسطین ادامه دارد، گفت: افکار عمومی جهان پس از جنایات مداوم اسراییل در نوار غزه متفاوت شده است.

وی با بیان اینکه اردن به دنبال بازگشایی گذرگاه های مرزی با فلسطین است، تصریح کرد: پیام ما این است که حملات به غزه باید متوقف شود.

65 روز از جنگ در غزه می گذرد و تاکنون بیش از 17 هزار نفر شهید و ده ها هزار نفر دیگر زخمی شده اند و هزاران نفر نیز هنوز زیر آوار ها هستند؛ بمباران بی وقفه و اصرار اسراییل بر ادامه جنگ در شرایطی است که 2.

3 میلیون ساکن این باریکه در بدترین شرایط ممکن بدون آب و غذا و داروی کافی به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن: پایان اشغالگری در فلسطین، به سود ماست

اردن: پایان اشغالگری در فلسطین، به سود ماست