مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-19سياسي

رونمایی از پوستر جشنواره ملی قصه گویی تبیین


پوستر دومین جشنواره ملی «قصه گویی تبیین» با حضور علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسین زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از مدیران کل معاونت قرآن و عترت از رونمایی شد.

- پوستر دومین جشنواره ملی قصه گویی تبیین با حضور علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسین زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از مدیران کل معاونت قرآن و عترت از رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی از پوستر دومین دوره جشنواره ملی قصه گویی قرآنی، با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس محمد حسین زاده ضمن ارائه گزارشی از روند اولین دوره جشنواره که با میزبانی مشهد مقدس و به شکل ملی برگزار شد، از همکاری معاونت قرآن و عترت در برگزاری موفق جشنواره نخست تقدیر و تشکر نمود و تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را بالغ بر 2500 اثر عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی همکاری شبکه پویا صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را در برگزاری جشنواره نخست بسیار مؤثر دانست و از چهره هایی همچون مرحوم مهدی آذر یزدی و مرحوم حجت الاسلام راستگو از جمله پیش گامان عرصه قصه نویسی و قصه گویی یادکرد؛ وی همچنین انتقال مفاهیم جامع به عموم مردم را هنر قصه دانست و ابراز امیدواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر جشنواره ملی قصه گویی تبیین

رونمایی از پوستر جشنواره ملی قصه گویی تبیین