مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-27بين الملل

طوفان الاقصی؛ پژواک افکار بیدار عمومی جهان و پشتوانه جهانی شدن آرمان فلسطین


یکی از دلایل مهم تن دادن تل آویو به آتش بس ولو موقت حمایت مردم در کشورهای مختلف از مردم فلسطین وخواست مشروع تاریخی آنها در داشتن کشوری مستقل به پایتختی قدس شریف است.

- کارشناس امور بین الملل گجفت: یکی از دلایل مهم تن دادن تل آویو به آتش بس ولو موقت حمایت مردم در کشورهای مختلف از مردم فلسطین وخواست مشروع تاریخی آنها در داشتن کشوری مستقل به پایتختی قدس شریف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرادعلی غلامی نهوجی در یادداشتی با عنوان طوفان الاقصی، پژواک افکار بیدار عمومی جهان و پشتوانه جهانی شدن آرمان فلسطین نوشت: از 15 مهرماه 1402 که بروز خشم 74ساله آرمان فلسطینی ها دستاوردهای ناباورانه ای در سطح داخلی و منطقه ای را با عنوان عملیات طوفان الاقصی متجسم نمود، از ساعاتی پس از طوفان با واکنش سریع نظامی رژیم صهیونیستی مواجه شد و در سطح وسایل ارتباط جمعی که به یمن شبکه های اجتماعی پژواک لحظه ای تحولات و رخدادها شده اند، برای اولین بار طی 74 سال گذشت از اشغال سرزمین فلسطین، آوارگی، کشتار وبی پناهی یک ملت، فریاد و خواست آن را به مهمترین عنوان خبری جهانی تبدیل کرد.

حملات جنون آمیز حاکمان تل آویو نیز که با همراهی، پشتیبانی طراحی عملیات، مسلح ساختن وتدارک و حضور رسمی رهبران ایالات متحده آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان وایتالیا و دل گرمی یافتن از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی؛ پژواک افکار بیدار عمومی جهان و پشتوانه جهانی شدن آرمان فلسطین

طوفان الاقصی؛ پژواک افکار بیدار عمومی جهان و پشتوانه جهانی شدن آرمان فلسطین