مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-03ورزشي

ادارات کرمانشاه فضاهای ورزشی خود را به تیم های لیگی نمی دهند/ استاندار ورود کند


رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه با بیان اینکه ادارات کرمانشاه فضاهای ورزشی خود را در اختیار تیم های حاضر در لیگ های ورزشی قرار نمی دهند، از استاندار خواست به این مسئله ورود کند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه با بیان اینکه ادارات کرمانشاه فضاهای ورزشی خود را در اختیار تیم های حاضر در لیگ های ورزشی قرار نمی دهند، از استاندار خواست به این مسئله ورود کند.

علی محبی زنگنه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نامه سازمان لیگ فوتبال مبنی بر لزوم رفع مشکلات استادیوم آزادی برای میزبانی های تیم بعثت کرمانشاه در لیگ دسته دوم فوتبال، اظهار کرد: این استادیوم تنها فضای ورزشی در اختیار تیم های لیگی فوتبال کرمانشاه است که دارای نواقص و ایراداتی است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه سازمان لیگ فوتبال به هیات استان و باشگاه بعثت اعلام کرده ظرف مدت دو هفته آینده باید نواقص این استادیوم برطرف شود، ما نیز نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان استان زدیم تا برای رفع این نواقص اقدام کند.

رییس هیات فوتبال استان در ادامه با بیان اینکه علاوه بر استادیوم آزادی تعدادی زمین چمن استاندارد دیگر در کرمانشاه برای میزبانی تیم های لیگی وجود دارد، عنوان کرد: متاسفانه این فضاها در اختیار دستگاه ها و ادارات دولتی کرمانشاه هستند و اجازه استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات کرمانشاه فضاهای ورزشی خود را به تیم های لیگی نمی دهند/ استاندار ورود کند

ادارات کرمانشاه فضاهای ورزشی خود را به تیم های لیگی نمی دهند/ استاندار ورود کند