مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-09اجتماعي

شرکت 450 هزار دانش آموز خوزستانی در آزمون های طرح جهش


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به شرکت 450 هزار دانش آموز خوزستانی در آزمون های هماهنگ طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی، گفت: موفقیت طرح های کیفیت بخشی منوط به هم افزایی معلمان تحولی است.

- مسعود حمیدی نژاد امروز (18 آذرماه) در حاشیه بازدید از آزمون های هماهنگ طرح جهش در مدارس آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان اجرای منسجم طرح های کیفیت بخشی در مدارس استان خوزستان است و بر این اساس این طرح در چند فاز عملیاتی در مدارس هدف در حال اجرا شدن است و برگزاری آزمون های هماهنگ نیز بخشی از این طرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه با اشاره به برگزاری امتحانات هماهنگ طرح جهش در مدارس متوسطه اول و دوم استان، توضیح داد: بیش از 450 هزار دانش آموز خوزستانی در دوره متوسطه اول و دوم امروز به صورت متمرکز و هماهنگ در مدارس استان خوزستان در آزمون هماهنگ طرح جهش شرکت می کنند تا ضمن آشنایی با الگوی سوالات استاندارد، برای آزمون های پایانی آمادگی لازم را کسب کنند.

حمیدی نژاد در پایان گفت: موفقیت در اجرای طرح های کیفیت بخشی منوط به مشارکت همه جانبه و فراگیر معلمان در مدارس هدف طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی است و بر این اساس باید از همه ظرفیت های موجود در راستای تسهیل اجرای طرح جهش و افرایش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 450 هزار دانش آموز خوزستانی در آزمون های طرح جهش

شرکت 450 هزار دانش آموز خوزستانی در آزمون های طرح جهش