مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 20:302023-12-01سياسي

ایجاد فضای مناسب برای تحقق انتخابات رقابتی


رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: تلاش می کنیم تا امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات نامزدها شناسایی و به کار گرفته شود تا شاهد شکل گیری شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، نشست مشترک رییس ستاد انتخابات استان زنجان با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زنجان تشکیل شد.

در این جلسه رییس ستاد انتخابات استان زنجان به بررسی نحوه فضاسازی شهر برای انجام تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پرداخت و اظهار داشت: شهرداری در ایجاد بستر عادلانه برای ارائه آثار و الصاق اقلام تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در سطح شهر نقش مؤثری دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به ماده 81 قانون انتخابات مجلس در خصوص تبلیغات عادلانه اشاره کرد و گفت: به منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب در راستای تحقق انتخابات رقابتی و نیز تضمین بهره مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی، هیات استانی بررسی تبلیغات در استان تشکیل شده است.

وی افزود: تلاش می کنیم تا امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات نامزدها شناسایی و به کار گرفته شود تا شاهد شکل گیری شور و نشاط انتخاباتی و مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فضای مناسب برای تحقق انتخابات رقابتی

ایجاد فضای مناسب برای تحقق انتخابات رقابتی