مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-09بين الملل

تشکیلات خودگردان: شکست در حفاظت از غیرنظامیان اجحافی در حق قانون بین المللی است


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تأسف شدید خود را نسبت به شکست شورای امنیت به دلیل وتوی آمریکا در اتخاذ تصمیم آتش بس انسانی در نوار غزه، - وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تأسف شدید خود را نسبت به شکست شورای امنیت به دلیل وتوی آمریکا در اتخاذ تصمیم آتش بس انسانی در نوار غزه، ابراز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که شکست در حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی اجحافی در حق قانون بین المللی و مبانی ویژه آن در مورد جنگ ها است.

وزارت خارجه فلسطین تصریح کرد: شکست در برقراری آتش بس، ادامه دوگانگی معیارهای بین المللی تبعیض آمیز میان غیرنظامیان در جهان و رفتار گزینشی در اجرای قانون بین المللی بر اساس هویت جلاد و قربانی است که به اسراییل زمان بیشتری برای ادامه تجاوزاتش علیه مردم ما می دهد، بدون آنکه قانون بین المللی و درخواست های بین المللی مکرر برای حفاظت از غیر نظامیان و تامین نیازهای انسانی اساسی آنها را مد نظر قرار دهد.

وزارت خارجه فلسطین با تقدیر از مواضع تمامی کشورهایی که در کنار این پیش نویس قطعنامه ایستادند، از بیش از 100 کشور برادر و دوست که به این قطعنامه رای دادند و آتش بس فوری را تایید کردند، قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان: شکست در حفاظت از غیرنظامیان اجحافی در حق قانون بین المللی است

تشکیلات خودگردان: شکست در حفاظت از غیرنظامیان اجحافی در حق قانون بین المللی است