مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-03اجتماعي

صنعت آب و برق کردستان آمادگی در برابر مخاطرات مختلف را دارد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: صنعت آب و برق کردستان آمادگی در برابر مخاطرات مختلف را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آرش آریانژاد پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مانور تمرینی ـ آموزشی مناطق ششگانه کشور منطقه شمالغرب اظهار کرد: این مانور برای آمادگی مقابله با حوادث غیرمترقبه در مناطق شش گانه کشور (منطقه شمالغرب) با هماهنگی و همکاری شرکت های صنعت آب و برق شمالغرب کشور، برگزار می شود.

وی افزود: سناریوی این مانور براساس بارش برف سنگین، جاری شدن سیل و حریق در مخازن سوختی نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج، تدوین گردیده و اجرا می شود.

رییس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق کردستان افزود: این مانور با پیش بینی سیل اجرا می شود و بیش از 128 نفر از نیروهای صنعت آب و برق استان های کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و زنجان در این مانور مشارکت خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان با اشاره به اهداف مهم این مانور بیان کرد: ارتقای سطح آمادگی و تمرینی در شرایط بحران در مواجهه با بلایای طبیعی، اصلاح و مقاوم سازی شبکه و افزایش قابلیت اطمینان از مهمترین اهداف برگزاری این مانور عملیاتی است به نحوی که مواقع بحرانی و اضطراری از استان های معین (شمالغرب کشور) برای همکاری و مهار بحران استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت آب و برق کردستان آمادگی در برابر مخاطرات مختلف را دارد

صنعت آب و برق کردستان آمادگی در برابر مخاطرات مختلف را دارد