مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 07:452023-12-04حوادث

کشف 58 تن نهاد دامی احتکار شده در آذرشهر


جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف 58 تن انواع نهاده های دامی احتکار شده به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر عباس زاده اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و با هدف پیشگیری از ورود کالای خارجی ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی،فردی که اقدام به احتکار انواع نهاده های دامی کرده بود را شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از انبار شناسایی شده مقدار 590 کیسه گندم، 240 کیسه جو، 145 کیسه ذرت، 54 کیسه سبوس ذرت و 148کیسه کنسانتره دامی و 49کیسه سبوس گندم و 8 کیسه  گاودانه که مجموعا حدود 58 تن نهاده دامی را کشف کردند.

عباس زاده با بیان این که بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق دپو کشف شده 10 میلیارد  اعلام شده است،گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر برخورد جدی پلیس با هر گونه فعالیت در زمینه قاچاق کالا، خاطر نشان کرد: قاچاق کالا تهدیدی جدی برای تولید داخلی کشور است و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه قاچاق و احتکار کالا مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 58 تن نهاد دامی احتکار شده در آذرشهر

کشف 58 تن نهاد دامی احتکار شده در آذرشهر