مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-09اجتماعي

داستان راه اندازی یک هیأت + عکس


شاید حاج ترابعلی رخ فروز و همسرش گمان نمی کردند که وصلت و ازدواج شان در سال 60 منشأ اثر بزرگی در استان قزوین باشد و هیأت مکتب الرقیه(س)، روزی هیأت برگزیده رشته هیأت و خانواده دومین مهرواره هوای نو شود.

- شاید حاج ترابعلی رخ فروز و همسرش گمان نمی کردند که وصلت و ازدواج شان در سال 60 منشأ اثر بزرگی در استان قزوین باشد و هیأت مکتب الرقیه(س)، روزی هیأت برگزیده رشته هیأت و خانواده دومین مهرواره هوای نو شود.

در روستای اردبیلک قزوین، وقتی یک تازه عروس و داماد زیر یک سقف رفتند، تصمیمشان بر آن بود که هیأتی را تشکیل داده و زندگی خود را از همان اول به خاندان عصمت و طهارت(ع) گره بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیأت مکتب الرقیه(س)، به عنوان یک هیأت خانگی تأسیس شد و از همان ابتدا تلاش کرد که محفل و کانونی برای حل مشکلات باشد.

آموزش قرآن، پخت غذا و جمع آوری خوراک برای رزمندگان جبهه، تهیه غذا برای کارگران و حرکت در گره گشایی از مشکلات مردم از جمله فعالیت هایی بود که این زوج جوان از همان اول عهده دارش شدند و آن را ذیل هیأت و نام حضرت رقیه پیگیری کردند.

گذر زمان این خانواده را به محله هادی آباد در غرب قزوین می کشاند.

هادی آباد محله ای حاشیه نشین و بکری بود که خانواده رخ فروز و هیأت مکتب الرقیه می توانست به شکل گسترده تر و اثرگذارتری در آنجا دست به فعالیت بزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان راه اندازی یک هیأت + عکس

داستان راه اندازی یک هیأت + عکس