مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-06سياسي

خدمت به جامعه اسلامی نوعی انفاق است


نماینده ولی فقیه در گیلان خطاب به نخبگان علمی، فرهنگی و قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: هرکدام از شما که به نوعی در حال خدمت به جامعه هستید در واقع انفاق کنندگان هستید و خدا وعده داده هرکسی که انفاق کند به او پاسخ خواهد داد و وعده خدا حتمی است.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان خطاب به نخبگان علمی، فرهنگی و قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: هرکدام از شما که به نوعی در حال خدمت به جامعه هستید در واقع انفاق کنندگان هستید و خدا وعده داده هرکسی که انفاق کند به او پاسخ خواهد داد و وعده خدا حتمی است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 15 آذرماه در آیین بزرگداشت روز دانشجو و تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و قرآنی دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره واژه های تخصصی و معنوی موجود در علم و دانش اظهار کرد: کسی که طب و بخش های مختلف علم پزشکی و نظام سلامت را می آموزد باید برخی اصطلاحات را فرا بگیرد؛ واژه های انفاق، مواسات و ایثار از جمله این واژه هاست که در آموزه های دینی ما بسیار معنادار هستند.

وی با اشاره به معنای انفاق و مواسات افزود: انفاق یعنی انسان بخشی از مال خود را در اختیار دیگری قرار دهد و مواسات نیز در شریک کردن دیگران در اموال و داشته های خود معنا می شود اما ایثار یعنی انسان از خودش و هرچه که دارد بگذرد و در اختیار نیازمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به جامعه اسلامی نوعی انفاق است

خدمت به جامعه اسلامی نوعی انفاق است