مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-23سياسي

دادگاه صلح یک تاسیس مهم است/قانون شوراهای حل اختلاف دائمی ا ست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام هادی صادقی در آیین تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: - معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: دادگاه صلح یک تاسیس مهم است و هرجا شورای حل اختلاف و دادگاه صلح را به خوبی پیونددهند، حتما موفق می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام هادی صادقی در آیین تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: تمام تلاش ما این است 10 هزار سهمیه جذب و استخدام از اعضای شوراهای حل اختلاف را به مرحله اجرا بگذاریم تا حق اعضای شوراها از بین نرود.

 وی با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم غزه ابراز امیدواری کرد دشمن به زودی از بین برود و ما نیز بتوانیم وظیفه خود را در این برهه مهم انجام بدهیم.

او تصریح کرد: باید قدر فرصت ها را دانسته و در سنگر خدمت و پیشبرد اهداف حامعه اسلامی و تمدن اسلامی سهیم باشیم و به خوبی با مجاهدت و نیت جهادی کار کنیم.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور عنوان داشت: قضاوت شأن بلند انبیاء است و جایی ست که امام و وصی امام و یا نبی و وصی نبی در آن جایگاه می نشیند.

این مقام عالی قوه قضاییه بیان داشت: باید از حُرمت بلند قضاوت دفاع کنیم؛ با نگاه به اینکه قضاوت سنگری برای مجاهدت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه صلح یک تاسیس مهم است/قانون شوراهای حل اختلاف دائمی ا ست

دادگاه صلح یک تاسیس مهم است/قانون شوراهای حل اختلاف دائمی ا ست