مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-05ورزشي

ایجاد کمپ استعدادیابی توان یابان گرگان و گنبدکاووس/ تلاش برای جذب بانوان معلول


رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولین گلستان یکی از معضلات ورزش معلولین در استان را حضور کمرنگ بانوان در فعالیت های ورزشی دانست و افزود: تلاش می کنیم با استعدادیابی و فراهم کردن امکانات، - ایسنا/گلستان رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولین گلستان یکی از معضلات ورزش معلولین در استان را حضور کمرنگ بانوان در فعالیت های ورزشی دانست و افزود: تلاش می کنیم با استعدادیابی و فراهم کردن امکانات، بانوان بیشتری را جذب این هیأت کنیم.

ناصر شهری در گفت وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین، به برخی اقدامات هیأت برای تسهیل در فعالیت های ورزشی جانبازان و معلولین پرداخت و اظهار کرد: همه هدف ما این است که توان یابان بتوانند بهتر از گذشته در جامعه به ایفای نقش پرداخته و توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

وی تعداد رشته های ورزشی معلولان در استان را بالغ بر 10 رشته اعلام کرد و ادامه داد: بانوان و آقایان توان یاب استان در رشته های والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، تیراندازی، بوچیا، وزنه برداری، شنا، دو و میدانی، فوتبال روی میز و دارت به عنوان رشته های قهرمانی و در کنار آنها ورزش های همگانی مشغول به فعالیت هستند.

رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولین گلستان تعداد تقریبی ورزشکاران معلول در سطح استان را هزار و 500 نفر برشمرد و افزود: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کمپ استعدادیابی توان یابان گرگان و گنبدکاووس/ تلاش برای جذب بانوان معلول

ایجاد کمپ استعدادیابی توان یابان گرگان و گنبدکاووس/ تلاش برای جذب بانوان معلول