مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-24سياسي

امام جمعه ساوه: غزه مدرسه ای است که درس مقاومت می دهد


غزه مدرسه ای که ساکنان آن از کوچک تا بزرگ درس انسانیت و صبر و شُکر و مقاومت در برابر ظلم را می دهند و درحال رقم زدن یک اتفاق بزرگ تمدنی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: یکی از راه های معتبر برای شناخت دقیق و تعریف صحیح از هر پدیده ای، شناخت الگوهای عملی و پیشینه آن پدیده است که شجره طیبه بسیج نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: بسیج پدیده ای منحصر بفرد از تشکل و تجمیع نیروهای ایمانی از متن و بطن جامعه برای تحقق ارزش های الهی و استقرار اراده الهی در جامعه است.

خطیب جمعه ساوه افزود: این بیان امام راحل که بسیج لشکر مخلص خداست می تواند زیباترین و جامع ترین تعریف برای این شجره طیبه باشد.

وی با بیان اینکه لشکر یگانی بسیار بزرگ از رزمندگان با تجهیزات و تسلیحات لازم برای اجرای عملیات ها است و قید دوم تعریف مخلص است که گویای عالی ترین قله های فضائل انسانی است، ادامه داد: قید سوم تعریف خدا نیز معنابخش و هویت ساز دو قید اول با شرف انتساب به خداوند متعال است.

 حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه برای درک بهتر و عمیق تر این تعریف می توان الگوهای عملی و پیشینه این شجره طیبه را بازخوانی کرد،گفت: پدیده بسیج، سه الگوی صدر اسلامی دارد که که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساوه: غزه مدرسه ای است که درس مقاومت می دهد

امام جمعه ساوه: غزه مدرسه ای است که درس مقاومت می دهد