مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-29سياسي

عملیات پاکسازی حریم، منظرآرایی و زیباسازی حاشیه راه های استان کرمان اجرا شد


به منظور ایجاد منظر مناسب در ورودی راه های استان کرمان، طرح پاکسازی حاشیه و حریم جاده ها به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده بسیج ادارات سپاه ثارالله و بسیجیان راهدار استان به صورت نمادین، - ایسنا/کرمان به منظور ایجاد منظر مناسب در ورودی راه های استان کرمان، طرح پاکسازی حاشیه و حریم جاده ها به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده بسیج ادارات سپاه ثارالله و بسیجیان راهدار استان به صورت نمادین، در ورودی جاده ترانزیتی کرمان_زرند برگزار شد.

احسان عراقی زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان هشتم آذرماه در این مراسم با بیان اینکه پاکسازی حریم راه ها یک کار جهادی و بسیجی است، گفت: به مناسبت هفته بسیج عملیات زیباسازی و پاکسازی حریم راه ها را در دستور کار خود قرار دادیم و با همکاری بسیج استان و سپاه ثارالله این حرکت نمادین را برای فرهنگ سازی هموطنان و شهروندان شروع کردیم.

وی افزود: شهروندان باید جاده ها را نیز همچون شهرها و خانه های خود بدانند و در حریم جاده ها زباله و نخاله های ساختمانی را نریزند و اگر شخصی را در حال ریختن زباله و نخاله ها مشاهده کردند گوشزد و اطلاع رسانی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان اظهار کرد: زیباسازی و پاکسازی حریم راه ها علاوه براینکه نقش بسیار مهمی در امنیت جاده ها و کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پاکسازی حریم، منظرآرایی و زیباسازی حاشیه راه های استان کرمان اجرا شد

عملیات پاکسازی حریم، منظرآرایی و زیباسازی حاشیه راه های استان کرمان اجرا شد