مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-20بين الملل

اختلال در پمپ بنزین از تهران تا تگزاس


3 مسأله کلیدی درخصوص اختلال در جایگاه های سوخت وجود دارد؛ یکی خباثت دشمن و تقلا برای ایجاد آزار و اذیت برای مردم، دیگری هوشمندی مسؤولان و تلاش بی وقفه برای رفع مشکل و سومین مورد نیز متانت و صبوری مردم عزیز ایران.

- 3 مسأله کلیدی درخصوص اختلال در جایگاه های سوخت وجود دارد؛ یکی خباثت دشمن و تقلا برای ایجاد آزار و اذیت برای مردم، دیگری هوشمندی مسؤولان و تلاش بی وقفه برای رفع مشکل و سومین مورد نیز متانت و صبوری مردم عزیز ایران.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود اکبری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: 1- جمعه 7 می 2021 (17 اردیبهشت ماه 1400) یکی از خطوط انتقال سوخت شرکت کلونیال آمریکا مورد حمله هکری قرار گرفت و از کار افتاد.

حمله سایبری به شرکت کلونیال که منبع نیمی از سوخت در کرانه شرقی آمریکاست، منجر به بسته شدن خط لوله شرکت کلونیال پایپ لاین بین ایالت های تگزاس و نیوجرسی شد.

در واکنش به این حمله، ابتدا کل عملیات این خط لوله متوقف شد تا سیستم های فناوری اطلاعات پشتیبان این خطوط لوله از حملات سایبری دامنه دارتر بعدی مصون بمانند و در نتیجه، بیش از 10 هزار پمپ بنزین در سراسر جنوب شرقی آمریکا به ویژه کارولینا، ویرجینیا و جورجیا با کمبود سوخت ناشی از خرید وحشت زده مردم مواجه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در پمپ بنزین از تهران تا تگزاس

اختلال در پمپ بنزین از تهران تا تگزاس