مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-04اقتصادي

کمبود و صادرات، باعث گرانی گوجه فرنگی در بازار است


رییس اتحادیه بارفروشان همدان با بیان اینکه کمبود گوجه فرنگی در بازار باعث گرانی این محصول شده است، گفت: متأسفانه در سه ماه گذشته قیمت گوجه فرنگی به شدت پایین بود و کشاورزان مورد حمایت قرار نگرفتند و امروز با کمبود این محصول مواجه هستیم.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه بارفروشان همدان با بیان اینکه کمبود گوجه فرنگی در بازار باعث گرانی این محصول شده است، گفت: متأسفانه در سه ماه گذشته قیمت گوجه فرنگی به شدت پایین بود و کشاورزان مورد حمایت قرار نگرفتند و امروز با کمبود این محصول مواجه هستیم.

حسین قاسم لو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی بین 30 تا 21 هزار تومان است، اظهارکرد: کشاورزان از ترس اینکه متضرر شوند به میزان کمی نسبت به کاشت گوجه فرنگی اقدام کردند و همین موضوع باعث کمبود و افزایش قیمت این محصول شده است.

وی یادآور شد: گوجه فرنگی گلخانه ای نیز صادر می شود که اگر جلوی صادرات آن گرفته شود، به بازار داخلی و کاهش قیمت گوجه فرنگی کمک می شود.

رییس اتحادیه بارفروشان همدان با تأکید بر اینکه وضعیت سایر محصولات کشاورزی استان همدان از جمله سیب زمینی و خیار هم اینطور بوده است، تصریح کرد: امسال وضعیت سیب زمینی و خیار هم اینگونه بود به طوری که کسی خیار را نخرید و گلخانه داران بوته ها را درآوردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود و صادرات، باعث گرانی گوجه فرنگی در بازار است

کمبود و صادرات، باعث گرانی گوجه فرنگی در بازار است