مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-12سياسي

باید از ظرفیت سازمان فنی و حرفه ای استفاده کنیم


مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه هنوز ما به عنوان بانک از ظرفیت سازمان فنی و حرفه ای استفاده نکردیم، گفت: حتما باید طی تفاهم نامه ای از ظرفیت و تجربیات آنها در راستای کارهای آموزشی و پژوهشی خود استفاده کنیم.

- مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه هنوز ما به عنوان بانک از ظرفیت سازمان فنی و حرفه ای استفاده نکردیم، گفت: حتما باید طی تفاهم نامه ای از ظرفیت و تجربیات آنها در راستای کارهای آموزشی و پژوهشی خود استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شیخ حسینی در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش، فناوری و تجلیل از پژوهشگران برگزیده در این حوزه، با بیان اینکه پژوهش و استفاده از روش های علمی برای حل مسائل و مدیریت حاکمیت مبتنی بر داده در عصر حاضر حرف اول را می زند، گفت: اگر مدیران بخواهند برنامه ریزی درستی داشته باشند و مدیریت آنها مبتنی بر کار علمی و کارشناسی باشد تا بیشترین بهره وری را داشته باشند باید از روش های علمی، برنامه ریزی های داده محور و تصمیم سازی های مبتنی بر اطلاعات دقیق و درست استفاده کنند.

وی افزود: اثربخشی به معنای انتخاب و هدف گذاری درست و کارایی به معنای استفاده از بهترین راه و روش ها برای رسیدن به هدف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از ظرفیت سازمان فنی و حرفه ای استفاده کنیم

باید از ظرفیت سازمان فنی و حرفه ای استفاده کنیم