مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-12اقتصادي

دلیل رغبت جوانان به کسب و کارهای اینترنتی


یک فعال حوزه کار با بیان اینکه جوانان به کسب و کارهای اینترنتی رغبت بیشتری نشان می دهند،گفت: امروز بسیاری از افراد تحصیلکرده و جویای کار در بستر فضای مجازی فعالیت می کنند و به دنبال ایجاد مشاغل اینترنتی زودبازده و درآمدزا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، هادی ابوی در گفت وگو با ایسنا، درباره کاهش نرخ بیکاری در کشور اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل تغییر و تحولات بازار، نوع مشاغل تغییر کرده و مشاغل جدیدی به وجود آمده که عمدتا در بستر اینترنت و فضای مجازی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: زمانی دلیل بیکاری فارغ التحصیلان و نیروهای کار فقدان مهارت عنوان می شد و کارفرمایان به دنبال نیروی کار ماهر بودند ولی اکنون بسیاری از کارخانه ها و کارفرمایان تنها به دنبال نیروی کار هستند در حالی که طبق اعلام مراجع رسمی آماری، نرخ بیکاری کاهش یافته است.

این فعال حوزه کار افزود: بیکاری از آنجا می آید که جوینده کار داشته باشیم و عده ای در جست وجوی شغل ثبت نام کرده باشند ولی امروز بخشی از جوانان و نیروهای کار انگیزه چندانی برای اشتغال در کارهای با دستمزد حداقل 6 میلیون تومان ندارند و ترجیح می دهند به مشاغل اینترنتی که زودبازده تر هستند، روی بیاورند.

ابوی تصریح کرد: بسیاری از افراد تحصیلکرده و جویای کار از کسب و کارهای اینترنتی استقبال کرده و در بستر فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل رغبت جوانان به کسب و کارهای اینترنتی

دلیل رغبت جوانان به کسب و کارهای اینترنتی