مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-29اجتماعي

برای اداره عالمانه کرمانشاه به کمک جهاددانشگاهی نیاز داریم


استاندار کرمانشاه با اشاره به قابلیت ها و توانمندیهای سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، بر لزوم استفاده از ظرفیت های این سازمان جهت اداره عالمانه استان تاکید کرد.

- برای اداره عالمانه کرمانشاه به کمک "جهاددانشگاهی" نیاز داریم ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به قابلیت ها و توانمندیهای سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، بر لزوم استفاده از ظرفیت های این سازمان جهت اداره عالمانه استان تاکید کرد.

محمدطیب صحرایی، امروز (8 آذر) در بازدید از بخش های مختلف سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، جهاددانشگاهی را یکی از مجموعه های اثرگذار برای اداره عالمانه استان عنوان و تاکید کرد: در اداره عالمانه و مجاهدانه استان به کمک های این سازمان و این مجموعه ارزشمند و اثرگذار نیاز داریم.

وی به توانمندی های سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در عرصه های مختلف اشاره و تصریح کرد: حقیقتا کارهای خوب و اثرگذاری در این مجموعه صورت گرفته که می تواند در پیشرفت استان اثرگذار باشد و باید حمایت های لازم از این اقدامات صورت گیرد.

صحرایی گفت: مجموعه این فعالیت ها در اشغالزایی پایدار و مولد استان اثرگذار است و تلاش خواهیم کرد این فعالیت ها در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه تشدید شده و با قوت پیش رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اداره عالمانه کرمانشاه به کمک جهاددانشگاهی نیاز داریم

برای اداره عالمانه کرمانشاه به کمک جهاددانشگاهی نیاز داریم