مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 07:462023-12-14سياسي

دادستان اسلام آبادغرب: خط قرمز ما حقوق مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان کرمانشاه؛ سید سجاد ملایری دادستان اسلام آبادغرب عصر امروز 22 آذرماه در نشست کانون بسیج رسانه ضمن تسلیت ایام فاطمیه، حوزه صلح و سازش در شهرستان اسلام آبادغرب را نتیجه زحمات مردم، بزرگان ومعتمدین این شهرستان دانست و اظهار کرد: یکی از بهترین مردمان ایران زمین مردمان اسلام آبادغرب هستند که در ملامت ها، مشکلات و 8 سال دفاع مقدس پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستادند علی رغم فشار اقتصادی و مضاعفی که هم اکنون بر جامعه استیلا پیداکرده است.

وی افزود: در ارتباط با نرخ بزه کاری نسبت به 6 سال گذشته در ارتباط با جرائم خشن ما کاهش بیش از 60 درصدی داشتیم و در حوزه سرقت نزدیک به 14 درصد نسبت به 6 سال گذشته کاهش داشتیم.

دادستان اسلام آبادغرب اشاره ای به تأثیر مثبت جمع آوری معتادین در کاهش سرقت ها داشت و گفت: در دستگیری معتادین متجاهر در ابتدای سال 300 نفر در کل شهرستان اسلام آباد غرب و بخش حمیل جمع آوری شده و یک بخش از کاهش سرقت ها در ارتباط با جمع آوری طرح معتادین متجاهر بوده است.

* مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات دغدغه اصلی مجموعه دادستانی است.

وی به نقش نمایندگان مجلس در صدای رسای مظلومان بودن اشاره کرد و تصریح کرد: انتخابات پیش روی ما انتخابات مهمی است بحث مشارکت، بحث رقابت، بحث امنیت، بحث سلامت انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان اسلام آبادغرب: خط قرمز ما حقوق مردم است

دادستان اسلام آبادغرب: خط قرمز ما حقوق مردم است