مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-28اقتصادي

تشریح برنامه های سفر وزیر صمت به استان کرمان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از سفر وزیر صمت در روزهای هشتم و نهم آذرماه جاری به استان کرمان با هدف افتتاح چند پروژه و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی، - ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از سفر وزیر صمت در روزهای هشتم و نهم آذرماه جاری به استان کرمان با هدف افتتاح چند پروژه و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی خبر داد.

مهدی حسینی نژاد در گفت وگو با ایسنا در تشریح این خبر گفت: با توجه به سیاست وزارت صمت در زمینه تولید خودروهای برقی فردا (هشتم آذرماه) خط تولید خودروی برقی در مجموعه کرمان موتور در بم افتتاح می شود.

وی ادامه داد: فردا در شهرستان زرند نیز طرح دانش بنیان فرآوری و بهره وری تولید کنسانتره آهن افتتاح خواهد شد که این مجموعه با استفاده از باطله های کنسانتره، مجدد کنسانتره تولید می کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از برنامه های روز دوم سفر عباس علی آبادی سخن به میان آورد و اظهار کرد: افتتاح پروژه های صنعتی و معدنی مجموعه گل گهر در حوزه تولید اکسیژن و انرژی های پاک را خواهیم داشت و نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در روز دوم وزیر صمت، نشست با فعالان صنعتی و معدنی خواهد داشت و همچنین ضمن بازدید از باغ موزه فرش کرمان، تعیین تکلیف آن در دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های سفر وزیر صمت به استان کرمان

تشریح برنامه های سفر وزیر صمت به استان کرمان