مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-20اقتصادي

علت پایین بودن قیمت میوه در رزن چیست؟


میوه شب یلدا به اندازه کافی در بازار رزن موجود است و در این رابطه هیچ مشکلی در این شهرستان نداریم.

- ایسنا/همدان رییس تعاون روستایی رزن گفت: میوه شب یلدا به اندازه کافی در بازار رزن موجود است و در این رابطه هیچ مشکلی در این شهرستان نداریم.

حمیدرضا امیدیان بهادر در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: برای بازار میوه شب یلدای شهرستان رزن میوه تنظیم بازار در نظر نگرفتیم چرا که به اندازه کافی و فراوان در بازار، میوه شب یلدا موجود است و تنش قیمت وجود ندارد و به نسبت سایر شهرستان های دیگر قیمت میوه در این شهرستان پایین تر است.

وی افزود: علت پایین بودن قیمت میوه در این شهرستان این است که فروشندگان بیشتر میوه خود را از جمله سیب و پرتقال را از مراکز تولید، تهیه می کنند ضمن اینکه شهرستان رزن یکی از تولیدکنندگان سیب منطقه و استان به شمار می رود.

امیدیان بهادر ادامه داد: برای تأمین میوه تنظیم بازار شب یلدا در حال بررسی هستیم که اگر لازم باشد و بازار شهرستان کشش میوه بالاتری برای شب یلدا را داشته باشد، نسبت به این امر اقدام کنیم و دو نقطه را برای این موضوع همواره آماده داریم که بلافاصله تجهیز می شود.

رییس تعاون روستایی رزن بیان کرد: خوشبختانه در بحث میوه شب یلدا از نظر حجم و قیمت هیچ گونه مشکلی در بازار شهر رزن وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت پایین بودن قیمت میوه در رزن چیست؟

علت پایین بودن قیمت میوه در رزن چیست؟