مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-25حوادث

حوادث کارگری جان 78 مازندرانی را گرفت


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: اتفاقات تلخ کارگری کماکان در محیط های کاری جان کارگران را می گیرند؛ به طوری که طی 7 ماهه امسال به استناد آمارهای پزشکی قانونی مازندران 78 نفر بر اثر حادثه ناشی از کار جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، اتفاقات تلخ کارگری کماکان در محیط های کاری جان کارگران را می گیرند؛ به طوری که طی 7 ماهه امسال به استناد آمارهای پزشکی قانونی مازندران، 78 نفر بر اثر حادثه ناشی از کار جان خود را از دست دادند.

این آمار بیانگر افزایش 4 درصدی مرگ کارگران طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

  پزشکی قانونی مازندران، ارزش نهادن به جان انسان ها، داشتن برنامه ایمنی در کار، رعایت استاندارد ها و قوانین مربوطه، آموزش و ایجاد نظام اطلاع رسانی و عبرت از حوادثی که اتفاق افتاده را از مهم ترین راهکارهای موثر کاهش حوادث ناشی از کار عنوان می کند.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در همین خصوص اظهار کرد:  طی7 ماهه امسال 78 نفر شامل همگی مرد بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4درصد افزایش داشت.

وی افزود: براساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان طی 7ماه امسال به ترتیب شهرستان ساری با 11، آمل با 10 و نور با 8 مورد بیشترین فوتی و شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث کارگری جان 78 مازندرانی را گرفت

حوادث کارگری جان 78 مازندرانی را گرفت