مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-13دانش

شرایط استفاده دانشجویان از بورس چگونه است؟


همزمان با اعلام شیوه نامه اجرایی بورس دانش از سوی وزارت علوم، شرایط استفاده از بورس دانش توسط دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام شد.

- همزمان با اعلام شیوه نامه اجرایی بورس دانش از سوی وزارت علوم، شرایط استفاده از بورس دانش توسط دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ طبق اعلام سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، بورس دانش به منظور تقویت رشته های مورد نیاز کشور و همچنین تشویق استعدادهای برتر نظام آموزشی، به تعدادی از دانش آموختگان مقاطع دبیرستان کارشناسی و کارشناسی ارشد تعیین شده است و بر اساس اعلام وزارت علوم این بورس به طور همه ساله از طریق آزمون اعطا می شود.

هدف از این بورس؛ تشویق و هدایت استعدادهای برتر نظام آموزش و پرورش کشور به رشته گرایش های مغفول مانده و دارای اولویت بر اساس اسناد فرادستی و تأیید شورای مرکزی بورس با تاکید بر حوزه های علوم پایه، علوم انسانی و هنر در مؤسسات سراسر کشور اعلام شده است و پذیرفته شدگان علاوه بر عدم پرداخت شهریه بابت تحصیل مقرری ماهانه و در صورت نیاز خوابگاه دریافت می نمایند.

همچنین میزان مقرری پس از تصویب در شورا و به شرط تأمین اعتبار جهت درج در دفترچه کنکور سراسری به سازمان سنجش اعلام می گردد و مدت زمان استفاده از بورس حداکثر 4 نیم سال تحصیلی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط استفاده دانشجویان از بورس چگونه است؟

شرایط استفاده دانشجویان از بورس چگونه است؟