مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-04دانش

دستور رییس کل دادگستری سمنان برای رفع کمبود خوابگاه های دانشجویی


رییس کل دادگستری استان سمنان در بازدید از 2 خوابگاه دانشجویان شهرستان شاهرود گفت: کمبودهای مطرح شده توسط دانشجویان به قید فوریت برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان صبح امروز در آستانه روز دانشجو از خوابگاه های خواهران دانشگاه آزاد اسلامی و برادران دانشگاه صنعتی شاهرود بازدید کرد و با حضور در جمع دانشجویان مستمع مطالب آنان بود.

وی گفت: دانایی از ارزش بالایی برخوردار است و نباید جزء کیفیت آموزش، موضوع دیگری دغدغه خاطر دانشجویان را به خود مشغول کند و آنان را از سَمت فرهیختگی و علم آموزی دور کند؛ دستگاه قضایی استان سمنان نسبت به خواسته های قانونی دانشجویان حساس است و درصدد رفع آن برمی آید.

وی افزود: در بازدید از بخش های مختلف اعم از اتاق ها، آشپزخانه ها، محیطی های بهداشتی، سالن های مطالعه و ورزشی، متأسفانه نبود دقت کافی در تجهیز امکانات اولیه رفاهی، بهداشتی مشاهده می شود.

نظام برای آینده سازان این مرز و بوم احترام قائل است و نباید نسبت به تأمین حقوق قانونی این قشر بی تفاوت بود.

عبدالهی با اشاره به عمده مشکلات مطرح شده عنوان کرد: کمبود روشنایی از محل ورودی مجموعه خوابگاه تا ساختمان محل سکونت، اُفت فشار آب در برخی از ساعات شبانه روز، عدم بهره برداری از اتاق های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس کل دادگستری سمنان برای رفع کمبود خوابگاه های دانشجویی

دستور رییس کل دادگستری سمنان برای رفع کمبود خوابگاه های دانشجویی