مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-22فرهنگي

فراخوان رییس سازمان سینمایی برای ساخت فیلم با محوریت غزه


رییس سازمان سینمایی کشور در جلسه شورای معاونین و مدیران این سازمان از حمایت سازمان سینمایی از تولیدات آثار مستند، کوتاه، انیمیشن و سینمایی مرتبط با غزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاری، نود و سومین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی در حالی برگزار شد که محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی ضمن تاکید بر اینکه تولید محتوا با موضوع غزه از دغدغه های سازمان سینمایی است، گفت: نسل کشی که امروز در این سرزمین توسط اشغالگران قدس در حال انجام است، از اتفاقات نادر تاریخ بشریت است و صدای کشتار زنان و کودکان مظلوم فلسطین آرامش را از جهان گرفته است.

وی ادامه داد: دامنه این جنایات به حدی است که توسط روشنفکران، آزادی خواهان و مردم عدالت خواه جهان محکوم شده است در حالیکه رسانه های تحت سیطره صهیونیسم کوشیده اند تا حقیقت را وارونه جلوه دهند.

رییس سازمان سینمایی افزود: جامعه سینمایی ایران، هنرمندان و سینماگران شاخص کشور نیز همصدا با جامعه جهانی تاسف خود را ابراز داشته اند.

خزاعی اضافه کرد: در همین راستا، سازمان سینمایی به منظور ثبت و ضبط این مقطع از تاریخ سرزمین فلسطین از آثار تصویری( کوتاه، مستند، انیمیشن و سینمایی) با محوریت روایت و انعکاس جنایات صهیونیست ها در غزه حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان رییس سازمان سینمایی برای ساخت فیلم با محوریت غزه

فراخوان رییس سازمان سینمایی برای ساخت فیلم با محوریت غزه