مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 22:252023-12-12سياسي

سردار تنگسیری: حوزه دریا و رزم در دریا مستلزم داشتن «علوم به روز» است


حوزه دریا و رزم در دریا مستلزم داشتن علوم خاص و به روز و نیز داشتن پشتکار علمی و تحقیق و مطالعات گسترده و بهره گیری از علوم مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت و گویی در حاشیه جشنواره دانش و پژوهش اولین جشنواره سردار شهید عبدالله رودکی در ستاد نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: حوزه دریا و رزم در دریا  مستلزم داشتن علوم خاص و به روز است و این امر نیازمند داشتن پشتکار علمی و تحقیق و مطالعات گسترده و بکار گیری این علوم برای رسیدن به تکنولوژی برتر در سطح دنیا است.

وی با اشاره به این فرمایش از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که  علمی با موضوعات برخورد کنید افزود: پیشرفت های قابل قبول در توسعه تجهیزات رزمی و دفاعی در کشور در نتیجه تلاش و کوشش محققان و دانشمندان حوزه دفاعی امنیتی نیروهای مسلح کشورمان به وقوع پیوسته است و ان شاءالله در آینده ای نزدیک شاهد این خواهیم بود که کشورمان مرجع علم در دنیا شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به نامگذاری جشنواره پژوهش و نوآوری سپاه به نام سردار شهید حاج عبدالله رودکی گفت: شاید رودکی نمونه یک پاسدار شجاع و دانشمند بود که نقش موثری در دست یابی به علوم و فنون دریایی ایفا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: حوزه دریا و رزم در دریا مستلزم داشتن «علوم به روز» است

سردار تنگسیری: حوزه دریا و رزم در دریا مستلزم داشتن «علوم به روز» است