مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-10سياسي

بخشودگی وام 40 میلیارد ریالی بیماران نیازمند گلستانی/ خدمات دولت سیزدهم تداوم دارد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه «گلستان» نیازمند نگاه ویژه مسئولان است، افزود: پروژه های هلال احمر برای سفر دوم رییس جمهور جمع بندی شده و تلاش می شود با تصویب و تخصیص رقم پیشنهادی زمینه توسعه زیرساخت های گلستان بیش از این فراهم شود.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه گلستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان است، افزود: پروژه های هلال احمر برای سفر دوم رییس جمهور جمع بندی شده و تلاش می شود با تصویب و تخصیص رقم پیشنهادی زمینه توسعه زیرساخت های گلستان بیش از این فراهم شود.

قاسم غریب آبادی عصر یکشنبه، 19 آذر در آیین نکوداشت روز جهانی خیرین و داوطلبان که به همت جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد، با اشاره به اینکه خیرین داوطلب هزینه های زیادی کردند تا مراکز توانبخشی را در استان ایجاد کنند، اظهار کرد: به طور مثال نیکوکاری رقمی معادل 80 میلیارد ریال برای احداث مجتمع توانبخشی در شهرستان گنبدکاووس اهدا کرد و جمعیت هلال احمر استان نیز با اختصاص 70 میلیارد ریال این مرکز را تجهیز کرد.

وی با بیان اینکه خیرین در شهرستان های کردکوی، علی آبادکتول، گرگان و بندرگز نیز کمک های خوبی برای احداث و تجهیز مراکز درمانی داشتند، افزود: سال گذشته 80 میلیارد ریال کمک حمایتی در حوزه دارو و درمان بلاعوض به افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی وام 40 میلیارد ریالی بیماران نیازمند گلستانی/ خدمات دولت سیزدهم تداوم دارد

بخشودگی وام 40 میلیارد ریالی بیماران نیازمند گلستانی/ خدمات دولت سیزدهم تداوم دارد