مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:002023-11-29ورزشي

با خودت قهر نباش!


مینا فقط 16 سال سن دارد.

از نظر من جوان و زیباست اما او که برای «کاشت مژه» به آرایشگاه آمده می گوید: «مژه هایم کوتاه است و همین باعث می شود تا چشمانم هم زیبا نباشند.

- مینا فقط 16 سال سن دارد.

از نظر من جوان و زیباست اما او که برای کاشت مژه به آرایشگاه آمده می گوید: مژه هایم کوتاه است و همین باعث می شود تا چشمانم هم زیبا نباشند.

یکی از دوستانم مژه کاشته و خیلی زیباتر شده است.

وقتی می توانیم با یک کار کوچک زیباتر شویم چرا نباید این کار را انجام دهیم؟ وقتی تصاویر حساسیت هایی را که چسب های کاشت مژه روی برخی افراد ایجاد کرده، به او نشان می دهم می خندد و می گوید: ان شاءالله که حساسیت ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران در مطلبی با عنوان با خودت قهر نباش نوشت: جوان است دیگر در یک کلینیک زیبایی، دختر 14 ساله ای به همراه خواهرش برای تزریق ژل لب آمده است.

می گوید: خانواده ام با این کار من اصلاً موافق نیستند و از نظر آنها ظاهر من هیچ مشکلی ندارد اما از نظر خودم ظاهرم بسیار معمولی است و دلم می خواهد فیسم شیک و خاص باشد! او که تحقیقات زیادی در مورد تزریق ژل و انواع آن داشته است، می گوید: دکتری که انتخاب کردم معتبر است و چند نفری از دوستانم این کار را در کلینیک او انجام داده اند و مشکلی هم نبوده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خودت قهر نباش!

با خودت قهر نباش!