مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-07سياسي

نقد سازنده، راه پیشرفت استان/ کاهش 10 ساله میانگین سن مدیران


ما نقد توام با پیشنهاد سازنده  از دانشجویان را همیشه پذیرا هستیم، پیشرفت استان در گرو دوستی، هم اندیشی و هم افزایی گروه های مردمی اعم از تشکل های دانشجویی است.

- ایسنا/گلستان ما نقد توام با پیشنهاد سازنده  از دانشجویان را همیشه پذیرا هستیم، پیشرفت استان در گرو دوستی، هم اندیشی و هم افزایی گروه های مردمی اعم از تشکل های دانشجویی است.

علی محمد زنگانه عصر امروز 16 آذرماه روز دانشجو و در نشست صمیمی تشکل های دانشجویی با استاندار به شنیدن مطالبات جمعی از دانشجویان پرداخت و در انتهای جلسه برخی از پاسخ های مقتضی را ذکر کرد.

وی توجه به توزیع متوازن منابع و فرصت ها در استان را مهم برشمرد و افزود: باتوجه به نرخ محرومیت وشاخص های آن جهت پرداخت اعتبارات اقدامات عملی و علمی صورت گرفته است.

استاندار گلستان با بیان اینکه ما شاهد رشد صنعتی استان بوده ایم، ادامه داد: بر اساس اطلاعات دریافت شده از سازمان برنامه و بودجه و مرکز آمار کشور این رشد 7.

9 درصد بوده است.

زنگانه در پاسخ به برخی انتقادات به انتصابات بیان کرد: میانگین سن انتصابات نشان از بهبود وضعیت در این حوزه دارد؛ طبق سامانه انتصابات که قابلیت جستجو و گزارش گیری دارد یکی از شاخص های انتصابات جوان گرایی است که در استان ما 10 سال جوان تر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد سازنده، راه پیشرفت استان/ کاهش 10 ساله میانگین سن مدیران

نقد سازنده، راه پیشرفت استان/ کاهش 10 ساله میانگین سن مدیران