مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 07:052023-11-24سياسي

ماجرای سفر معاون اجرایی رییس جمهور به سنقروکلیایی


محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور عصر پنج شنبه در جریان سفر به شهرستان سنقروکلیایی گفت: علی رغم کارهای صورت گرفته با پیگیری مسؤولان استان کرمانشاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور عصر پنج شنبه 2 آذرماه پس از بازدید چند طرح در سنقروکلیایی اظهار کرد: این سفر جهت پیگیری پیشرفت مصوبات رییس جمهور در استان و شهرستان سنقر بوده که مشکلات مردم به حداقل ممکن برسد.

وی افزود: بحمدالله با پیگیری های صورت گرفته توسط مسؤولین استان کرمانشاه، در حوزه های عمرانی و اقتصادی بسیاری از کمبودها برطرف شده و کارهای خوبی در جهت رفع نواقص موجود صورت گرفته است.

معاون اجرایی رییس جمهور عنوان کرد:با توجه به نقص هایی که هنوز وجود دارد، با تأمین اعتبار امیدواریم این نقص ها نیز برطرف گردد.

وی افزود: در جریان بازدید از پروژه های سنقر و طی مسیر از مرکز استان به سنقر، برای بهبود مسیر و راه اصلی مرکز استان به شهرستان سنقر از طریق شهرهای بیستون و صحنه باوجود کارهای خوبی که صورت گرفته است و پیشرفت های ایجادشده، بخش های باقیمانده توسط دولت تأمین اعتبار خواهد شد، بالأخص مناطق و محدوده هایی که تأمین اعتبار فوری آن ضروری و لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سفر معاون اجرایی رییس جمهور به سنقروکلیایی

ماجرای سفر معاون اجرایی رییس جمهور به سنقروکلیایی