مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:512023-11-23اقتصادي

سلاجقه: اجازه نمی دهیم فلرسوزی ریه خوزستان را بسوزاند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست امرور در حاشیه بازدید از پالایشگاه شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون اظهار کرد: امروز با توجه به وضعیتی که در استان خوزستان در بحث فلر سوزی داریم، فلرهایی که روشن شده و گازی که سوخته می شود از  مجموعه کارون بازدید کردیم.

  معاون رییس جمهور افزود: مجموعه ای که الان بازدید می کنیم، مجموعه شیرین سازی فاز دو آماکس در استان است که قرار بوده سال 1385 تا 1389 این پروژه تمام شود و دیگر شاهد فلر سوزی در این منطقه نباشیم اما متاسفانه با توجه به تغییر مدیریت و تغییر دولت ها در پروژه تعییراتی اتفاق افتاده است که به آن دستاوردها نرسیده است.

وی ادامه داد: وزیر محترم نفت قبلا قول دادند در سال 1401 در 4 استان غرب رود کارون مسئله فلر سوزی جمع می شود و خوشبختانه در بحث کیفی سازی و بهینه سازی از عملکرد وزارت نفت راضی هستیم  و گام های خوبی برداشته شده است اما در این قسمت احساس نارضایتی می کنیم.

معاون رییس جمهور افزود: متاسفانه فلر سوزی مردم را با مشکل مواجه کرده و در همین مسیری که می آمدیم، دیدیم که در روز روشن آلودگی ایجاد می شود و مردم این را از ما نمی پذیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاجقه: اجازه نمی دهیم فلرسوزی ریه خوزستان را بسوزاند

سلاجقه: اجازه نمی دهیم فلرسوزی ریه خوزستان را بسوزاند