مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-20سياسي

جشن شهر جهانی کپوبافی برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با اشاره به برپایی نشست هم اندیشی پیرامون برگزاری جشن شهر جهانی کپوبافی دزفول گفت: در این نشست مقرر شد ستاد برگزاری این رویداد به ریاست فرماندار ویژه شهرستان و با دبیری اداره میراث فرهنگی دزفول دایر شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با اشاره به برپایی نشست هم اندیشی پیرامون برگزاری جشن شهر جهانی کپوبافی دزفول گفت: در این نشست مقرر شد ستاد برگزاری این رویداد به ریاست فرماندار ویژه شهرستان و با دبیری اداره میراث فرهنگی دزفول دایر شود.

محمدحسین ارسطوزاده در این باره اظهار کرد: در این نشست درخصوص برگزاری یاشکوه جشن یادشده و محل آن که قرار است در دهه آخر دی ماه سال جاری برگزار شود تصمیم گیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارسطوزاده با اشاره به محل برپایی آیین پاسداشت ثبت شهرجهانی کپوبافی دزفول اظهار کرد: پس از بررسی های صورت گرفته و بازدید از چند محل همایش در این شهرستان، مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به منظور برگزاری این رویداد تأیید و مراسم یادشده باحضور مقامات کشوری و استانی در این محل انجام خواهد شد.

او از شهردار دزفول به عنوان دبیر شهرجهانی کپو خواست که نسبت به آذین بندی شهر و همچنین اعتبارات لازم مراسم، همکاری های لازم را انجام دهد که در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن شهر جهانی کپوبافی برگزار می شود

جشن شهر جهانی کپوبافی برگزار می شود