مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 04:002023-12-16بين الملل

انصارالله: عملیات علیه اسراییل ادامه داد/ اقدام خصمانه علیه یمن عواقب وخیمی دارد


یک عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن با اشاره به اینکه عملیات های ضدصهیونیستی ارتش این کشور ادامه خواهد داشت، به آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام خصمانه علیه این کشور هشدار داد.

- یک عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن با اشاره به اینکه عملیات های ضدصهیونیستی ارتش این کشور ادامه خواهد داشت، به آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام خصمانه علیه این کشور هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که عملیات های ارتش یمن علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و همچنین کشتی های مرتبط با این رژیم در دریای سرخ و تنگه باب المندب شدت گرفته است، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت این عملیات ها تا زمان تحقق پیروزی و همچنین اضمحلال اشغالگران ادامه خواهد داشت.

ارتش یمن در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین، پس از توقیف کشتی گلکسی لیدر که متعلق به یک میلیاردر صهیونیست بود، در روزهای اخیر چند بار به کشتی هایی که عازم سرزمین های اشغالی بودند و به هشدارها درباره تغییر مسیر خود توجه نکرده بودند، با پهپاد یا موشک حمله کرده است.

در این باره، علی القحوم عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن، بامداد شنبه به شبکه المیادین گفت: عملیات های بزرگ، موثر و راهبردی یمن به منظور هدف قرار دادن اسراییل و حمایت از فلسطین تا پیروزی و زوال اشغالگران ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: عملیات علیه اسراییل ادامه داد/ اقدام خصمانه علیه یمن عواقب وخیمی دارد

انصارالله: عملیات علیه اسراییل ادامه داد/ اقدام خصمانه علیه یمن عواقب وخیمی دارد