مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-10سياسي

نقش روحانیون در تقویت ارتباط استاد و دانشجو اثرگذار است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تأکید بر تقویت ارتباط استاد و دانشجو، نقش روحانیون را در این زمینه اثرگذار دانست.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تأکید بر تقویت ارتباط استاد و دانشجو، نقش روحانیون را در این زمینه اثرگذار دانست.

سیدوحید حسینی امروز، 19 آذرماه در نشست شورای برنامه ریزی دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها گفت: در مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر تقویت ارتباط استاد و دانشجو در دانشگاه تأکید کرد و افزود: تقویت ارتباطات اساتید و دانشجویان، گام برداشتن دانشجویان در مسیرهای موفق اساتید را به همراه دارد که نقش روحانیون در توسعه این امر، اثرگذار است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز ضمن قدردانی از رییس دانشگاه به پاس حمایت های ویژه در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی ـ مذهبی با اشاره به انتقال دانشکده ها به پردیس دانشگاه، آمادگی بیش از پیش مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این زمینه در راستای حضور فعال روحانیون در پردیس دانشگاه را اعلام کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش روحانیون در تقویت ارتباط استاد و دانشجو اثرگذار است

نقش روحانیون در تقویت ارتباط استاد و دانشجو اثرگذار است