مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-11حوادث

عبور از نقطه حساس حادثه منطقه ویژه بیرجند


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند گفت: اکنون نیز از نقطه حساس حادثه منطقه ویژه عبور کرده ایم، تهدیدی متوجه مردم نیست و امیدواریم شرایط پایدارتر شود.

- علی حیاتی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند هم  در ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی اظهارداشت: از دیروز ساعت 8:45 دقیقه همه نیروها فراخوان شدند.

  وی افزود: از توان نیروهای شرکت نفت، فرودگاه، ارتش، کویرتایر، شهرک صنعتی استفاده  و تا حدودی هم حریق اطفاء شد اما چون یکی از بخش های مخازن ذوب شده بود، دوباره حریق گسترش پیدا کرد.

به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند ادامه داد: موضوع انفجار پیش بینی شد و تیم های امدادی را برگشت دادیم، بازیدی از منطقه داشتیم.

به گفته حیاتی شرایط به محض اینکه دوباره به حالت اولیه برگردد  این آمادگی را داریم تا مجدد نیروها را به محل حادثه اعزام کنیم.

محمدرضا عابدانی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی خراسان جنوبی هم اضافه کرد: از دیروز بلافاصله تیم های امدادی و تجهیزات و ادوات به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: اقداماتی با هماهنگی مدیریت بحران استان انجام و تا محل اطفاء حریق هم پیش رفتیم ولی موفق نشدیم که به صورت کامل جلوی پیشروی آتش سوزی را بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از نقطه حساس حادثه منطقه ویژه بیرجند

عبور از نقطه حساس حادثه منطقه ویژه بیرجند