مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-10بين الملل

اظهارات جراح فلسطینی درباره دروغ های رژیم صهیونیستی


پزشک جراح انگلیسی فلسطینی تبار که در جریان جنگ اخیر حماس و رژیم صهیونیستی چند هفته را در نوار غزه به عنوان یک عضو تیم سازمان پزشکان بدون مرز سپری کرد، - پزشک جراح انگلیسی فلسطینی تبار که در جریان جنگ اخیر حماس و رژیم صهیونیستی چند هفته را در نوار غزه به عنوان یک عضو تیم سازمان پزشکان بدون مرز سپری کرد، گفت، در برابر یک تیم تحقیقات بریتانیایی در مورد جنایات جنگی به ایراد شهادت پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غسان ابو سته، یک جراح پلاستیک انگلیسی که اصالتا فلسطینی بوده و در حوزه پزشکی در زمان جنگ تخصص دارد تا کنون چند بار داوطلب کار برای تیم های پزشکی در چند جنگ قبلی علیه غزه شده و در اواخر دهه 1980 کار خود را به عنوان یک دانشجوی پزشکی شروع کرد.

او در دیگر مناطق جنگی شامل عراق، سوریه و یمن نیز کار کرده است.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، ابوسته در تاریخ نهم اکتبر، دو روز بعد از شروع عملیات طوفان الاقصی از سوی رزمندگان مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی از طریق مصر وارد غزه شد و مدت 43 روز را در این باریکه تحت محاصره سپری کرده و در این مدت عمدتا در بیمارستان های الاهلی و الشفا در شمال غزه کار کرده است.

ابو سته در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس در زمان حضورش در انستیتوی مطالعات فلسطین در روز شنبه در بیروت تاکید کرد، فرق شدت جنگ های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات جراح فلسطینی درباره دروغ های رژیم صهیونیستی

اظهارات جراح فلسطینی درباره دروغ های رژیم صهیونیستی