مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 23:452023-12-08سياسي

پرونده های انسانی، سیاسی، نظامی؛ محور دیدار نماینده سازمان ملل و هیئت صنعا


رییس هیئت مذاکره کننده صنعا اعلام کرد که با نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن پیرامون پرونده های انسانی، سیاسی، نظامی، پیشرفت در نقشه راه حمایت از روند صلح یمن و عبور از مهمترین موانع پیش روی پایان تجاوز و محاصره بحث و تبادل نظر کرده است.

- پرونده های انسانی، سیاسی، نظامی؛ محور دیدار نماینده سازمان ملل و هیئت صنعا رییس هیئت مذاکره کننده صنعا اعلام کرد که با نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن پیرامون پرونده های انسانی، سیاسی، نظامی، پیشرفت در نقشه راه حمایت از روند صلح یمن و عبور از مهمترین موانع پیش روی پایان تجاوز و محاصره بحث و تبادل نظر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد عبدالسلام، رییس هیئت مذاکره کننده صنعا گفت: با هانس گروندبرگ، نماینده ویژه سازمان ملل در یمن پرونده پرداخت حقوق کارکنان، آزادی تمامی اسرا و بازداشتی ها، خروج نیروهای خارجی و بازسازی و فراهم کردن امکان گفت وگوی سیاسی را بررسی کرد.

به نقل از المیادین، هیئت مذاکره کننده صنعا پیش از این هم با میانجیگری عمان به مدت چند روز با طرف سعودی چندین پرونده از جمله پرونده سیاسی و انسانی را بررسی کرد.

علی القحوم، عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت، این مذاکرات پیرامون پرداخت حقوق کارکنان یمن، بازگشایی فرودگاه ها و بنادر، آزادی همه اسرا و بازداشتی ها، خروج نیروهای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های انسانی، سیاسی، نظامی؛ محور دیدار نماینده سازمان ملل و هیئت صنعا

پرونده های انسانی، سیاسی، نظامی؛ محور دیدار نماینده سازمان ملل و هیئت صنعا