مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-18سياسي

حضرت زهرا (س) نمونه یک زن کامل است


طبق روایات حضرت زهرا (س) نمونه یک زن کامل و حجتی بر ما و الگویی برای همه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروستان، سید محمد حسینی در اجتماع مردم شهرستان سروستان این شهر را دیار مردمان اهل فرهنگ و صاحب ذوق و هنر دانست و گفت:  استان فارس بیش از 15 هزار شهید داشته که نشان از ایثارگری مردم فارس است.

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: 280 شهید در جای جای کشور در حال تشییع شد که تنها با خدمت به مردم و تحقق آرمان های انقلاب می توانیم قدردان آنها باشیم.

وی اضافه کرد: دولت در حال خدمت به مردم است و با اینکه مشکلات اقتصادی وجود دارد اما دولت در حال بهبود زیرساخت ها و رفع موانع است و با تلاش و مجاهدت و روحیه انقلابی می توانیم مشکلات را حل کنیم.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) پس از پیامبر اکرم (ص) و امیرالمومنین علی (ع) سومین شخصیت عالم هستی و جلوه گر نور خاتم انبیا است بیان کرد: سال گذشته عده ای با شعارهایی فتنه آفرینی کردند و مدعی شدند در نظام اسلامی حقوق زن رعایت نمی شود در حالی که پیامبر در دوران جاهلیتی مبعوث شد که زن از کمترین حقوق برخوردار بود و قرآن کریم از زنانی چون فاطمه (س)، مریم و آسیه به عنوان الگوی تمام مردم نام برده و ما نیز پس از انقلاب شاهد بهبود جایگاه زنان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا (س) نمونه یک زن کامل است

حضرت زهرا (س) نمونه یک زن کامل است