مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-24سياسي

اجتماعات مردمی در حمایت از مردم غزه نشانه نشر تفکر بسیجی است


امروز تفکر بسیجی در دنیا نشر پیدا کرده است و از مصادیق آن حضور و اجتماعات مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در این کره خاکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام حسن بهرام نیا استاندار ایلام صبح جمعه 3 آذر ماه در همایش بزرگ اقتدار بسیج گفت: استان ایلام آغشته به خون 3 هزار شهید والامقام است.

وی افزود: درود خدا بر همه بسیجیان و حماسه های بسیجیان و ایثار بسیجیان و درود خدا بر مقاومت و از خودگذشتگی شما و همچنین امام انقلاب و بنیانگذار بسیج مردمی و نیز درود خدا بر رهبر فرزانه انقلاب که در امتداد این راه و مسیر، ذره ای انحراف نداشتند.

  استاندار ایلام ادامه داد: هفته بسیج، یادآور فرهنگ ایثار و ایثارگری های زنان و مردانی است که با همه وجود برای حفظ ارزش های نظام در دوران دفاع مقدس و برای حفظ کیان مقدس جمهوری اسلامی سر از پا نشناختند و با همه وجود برای اعتلای ایران اسلامی که افتخارش ام القرای جهان اسلام است، با نثار جان خود در همه عرصه ها نقش آفرینی کردند.

بهرام نیا با بیان اینکه امام راحل بیانات ادبی را در وصف بسیج داشتند، خاطر نشان کرد: بسیج لشکر مخلص خدا است و همه مجاهدان آن را امضا کردند؛ رهبر فرزانه انقلاب نیز در این رابطه گفتند: بسیج یعنی در هر نقطه ای که به وجود بسیج نیاز باشد برای دفاع از ارزش های قرآن و دفاع از کیان اسلامی ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماعات مردمی در حمایت از مردم غزه نشانه نشر تفکر بسیجی است

اجتماعات مردمی در حمایت از مردم غزه نشانه نشر تفکر بسیجی است