مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-12سياسي

تبلیغ دین اسلام را می‎توان با زنده نگه داشتن نام اهل بیت(ع) انجام داد


تبلیغ برای دین اسلام و اهل بیت را می توان در قالب سخنرانی، شعر، نامگذاری خوب برای فرزندان و زنده نگه داشتن نام اهل بیت(ع) انجام داد.

- تبلیغ دین اسلام را می‎توان با زنده نگه داشتن نام اهل بیت(ع) انجام داد ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تبلیغ برای دین اسلام و اهل بیت را می توان در قالب سخنرانی، شعر، نامگذاری خوب برای فرزندان و زنده نگه داشتن نام اهل بیت(ع) انجام داد.

باید گفتمانی را ایجاد کنیم که در دورهمی‎های خانوادگی و مجالس و محافل مباحثی در رابطه با دین و اهل بیت(ع) مطرح شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، 21 آذرماه در جلسه اخلاق کاربردی روحانیون بصیرت دینی و انقلابی روحانیون عقیدتی فراجا که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، در رابطه با جایگاه عقیدتی ـ سیاسی در فراجا، گفت: مجموعه روحانیون عقیدتی ـ سیاسی فراجا مأموریت خطیری دارند و تلاش و کوشش و مجاهدت آنان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه جایگاهی که امروز نیروی انتظامی در کشور و در بین مردم دارد حاصل تلاش هایی است که نیروهای عقیدتی ـ سیاسی در جهت ارتقا فرهنگی، دینی، سیاسی، اعتقادی، معنوی و اخلاقی انجام داده اند، ادامه داد: خدا را شاکریم که امام حکیمی را به جامعه اسلام و مسلمین هدیه داد که بر قلب مبارکش این چنین الهامات و هدایت هایی صورت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ دین اسلام را می‎توان با زنده نگه داشتن نام اهل بیت(ع) انجام داد

تبلیغ دین اسلام را می‎توان با زنده نگه داشتن نام اهل بیت(ع) انجام داد