مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-18اجتماعي

ایجاد رشته موسیقی برای دانش آموزان اوتیسم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید طریفی، رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و علی محبی، رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش طی نشستی با معاونین این سازمان و اصحاب رسانه به تشریح برنامه های اولین همایش بین المللی تعلیم و تربیت کودکان با .

- رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: امسال برای اولین بار در این سازمان گروه اختصاصی برای دانش آموزان طیف اتیسم ایجاد شده است تا به صورت خاص بر روی برنامه درسی مربوط به طیف اتیسم کار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید طریفی، رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و علی محبی، رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش طی نشستی با معاونین این سازمان و اصحاب رسانه به تشریح برنامه های اولین همایش بین المللی تعلیم و تربیت کودکان با نیاز ویژه با ‏تأکید بر برنامه درسی پرداختند.

حمید طریفی حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در این نشست خبری با اشاره به لزوم وحدت بین ارکان نظام آموزش و پرورش اظهار داشت: بسیار مهم و اثرگذار است که سازمان ها علاوه بر ماموریت هایی که دارند مأموریت های مشترکی هم دارند و در راستای این مأموریت های مشترک همایشی هم برگزار می شود که برای بازنگری برنامه های درسی دانش آموزان استثنایی عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رشته موسیقی برای دانش آموزان اوتیسم

ایجاد رشته موسیقی برای دانش آموزان اوتیسم